ד"ר גיא גוטמן, .M.D מומחה בכיר ומנתח מוביל בתחום

לייעוץ וקביעת תור

ד"ר גיא גוטמן

רופא מומחה לפפילומה

ד״ר גיא גוטמן, מעל 20 שנות ניסיון

רופא בכיר במרכז בריאות האישה של קופת חולים כללית בהוד השרון. מומחה בגינקולוגיה ורפואת צוואר הרחם, רופא בכיר ומומחה בטיפול בקונדילומה.
תחומי התמחות עיקריים: גניקולוגיה כללית, אבחון ובירור ליקויי פריון בקרב נשים וגברים, מעקבי ביוץ, טיפולי פוריות, הזרעות והפרייה חוץ גופית, מעקבי הריון, התאמת אמצעי מניעה והפסקות הריון , וכן, טיפול בוירוס הפפילומה והסרת קונדילומות.

מהי יבלת הפפילומה?

יבלת הפפילומה (קונדילומה) היא אחת ממחלות המין הנפוצות ביותר, המופיעה בדמות יבלות (warts) הנגרמות כתוצאה מחשיפה לוירוס. המחלה נוטה להדביק נשים וגברים כאחד. החשיפה לוירוס מתרחשת באחת מהדרכים הבאות: יחסי מין וגינליים, יחסי מין אוראליים, יחסי מין אנאליים.

חלק מגורמי הסיכון להידבקות והדבקה

מגע מיני לא מוגן

ריבוי בני-זוג

מגע מיני עם בני זוג שאת עברם המיני אנחנו לא יודעים

מערכת חיסונית מדוכאת

הטיפול

כיום, רוב הרופאים משתמשים בלייזר כדרך להסיר את הפפילומות. הלייזר למעשה מחמם את כלי הדם שנמצאים בתוך ובאזור היבלות עד שהן נהרסות עם העלייה בטמפרטורה. בלי כלי דם היבלות לא יכולות להמשיך ולהתקיים, ולכן מתות. לרוב, הרופא יאלחש או ירדים את האזור לפני הטיפול. ייתכן ותרגישו אי נוחות מספר ימים לאחר מכן. צריך לזכור ששימוש בלייזר כדרך טיפול יכול לעיתים להשאיר צלקות שאמורות להטיב עם הזמן, וכמו-כן, אינו מבטיח אי-צמיחה נוספת בעתיד.

הטיפול ביבלת הפופילומה יתחיל בבדיקה מקיפה לכל איזור הבושת ובכללו גם פי הטבעת.

הטיפול ביבלת הפופילומה מתבסס על הסרת נגעים. ההסרה מתבצעת על ידי גזירה או על ידי טיפול בלייזר. הטיפול בלייזר יכול להיעשות הן להסרת גידולים חיצוניים, מעטים או רבים והן להסרת גידולים פנימיים. 

הטיפול מבוצע בהרדמה מקומית באמצעות קרם או הזרקה מקומית, הוא כרוך באי נוחות מינימאלית ונטול סיבוכים

אנו מרפאה פרטית ודיסקרטית

באישור ופיקוח משרד הבריאות

עובדים עם כל הביטוחים הפרטיים

במרפאה של ד״ר גוטמן תזכו לטיפול הטוב ביותר